وزیر آموزش و پرورش:
خیرین مدرسه ساز سواد چند بعدی دارند
دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور که روز سه شنبه_۲۷ اردیبهشت در اصفهان برگزار شد، با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز، به دو دیدگاه در حوزه خیرین اشاره کرد و گفت: یک دیدگاه افزایش زیرساختهای فیزیکی است که از نظر اقتصادی باعث افزایش اشتغال و پویایی میشود، اما دیدگاه اقتصاد کلان در حوزه آموزش، در راستای تحقق اهداف تربیتی است. در دوره جدید تلاش میکنیم تمامی فعالیتهای وزارت آموزش و پرورش دارای پشتوانه علمی و پیوست فرهنگی باشد.
وی افزود: سواد چند بعدی است و در دنیا وقتی فردی به سواد عملکردی برسد و مسئولیت اجتماعی خود را هم ایفا کند گفته میشود سواد چند بعدی دارد. خیرین مدرسه ساز نیز سواد چند بعدی دارند. آنها سرمایه بزرگی هستند که با هیچ پولی نمیتوان سنجید.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، یکی از هفت برکتی که عنوان میکنند مشارکت خیرین در امور اجتماعی و فرهنگی است که ما هم قدر این برکت را میدانیم.
خیرین مدرسه ساز سواد چند بعدی دارند
دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور که روز سه شنبه_۲۷ اردیبهشت در اصفهان برگزار شد، با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز، به دو دیدگاه در حوزه خیرین اشاره کرد و گفت: یک دیدگاه افزایش زیرساختهای فیزیکی است که از نظر اقتصادی باعث افزایش اشتغال و پویایی میشود، اما دیدگاه اقتصاد کلان در حوزه آموزش، در راستای تحقق اهداف تربیتی است. در دوره جدید تلاش میکنیم تمامی فعالیتهای وزارت آموزش و پرورش دارای پشتوانه علمی و پیوست فرهنگی باشد.
وی افزود: سواد چند بعدی است و در دنیا وقتی فردی به سواد عملکردی برسد و مسئولیت اجتماعی خود را هم ایفا کند گفته میشود سواد چند بعدی دارد. خیرین مدرسه ساز نیز سواد چند بعدی دارند. آنها سرمایه بزرگی هستند که با هیچ پولی نمیتوان سنجید.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، یکی از هفت برکتی که عنوان میکنند مشارکت خیرین در امور اجتماعی و فرهنگی است که ما هم قدر این برکت را میدانیم.
